Coming up!

Söndagsträning idag! Tro mig, jag förtrjänade tortyren eftersom jag åt nästan en hel påse chips igår... med dip! ^^
Klockan var typ 11 när jag väntade på bussen in till THE city... Se om någon av dalmasarna känner igen området ;P


Kvalitetstid med grabben också :) Random kort...


... oooockså kommer nationella prov imorgon, iaf början på det... Så jag bakade provianten som man får käka medan man skriver. Kladdkaka!!! Detta är mitt sätt att få ha kvar kakan tills på tisdag:


Har ni svårigheter att se vad det står så släng ut en kommentar ;3 I detta hus tar man till med drastiska åtgärder!

Kommentarer
Postat av: Daniel

Hej älskling



vaaaaa står det ?! E X T R E M T N Y F I K E N !



klart jag känner till de där placet ! va fan nog för att jag är borlänge bo, men jag är då inte helt dum i huvudet för de ! bara lite random :)



jo söndagsträningen var nice, riktigt fint å träna, ser fram emot tisdags träningen :)



2010-02-08 @ 15:13:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0