Skola, träning och pojkvän...

Allt ovannämnda gör att det går vecka efter vecka innan jag tänker på att skriva lite aktuellt skit på denna blogg... Dock är jag överlycklig för de två senare sakerna :)

Träningen fick dras ner på lite i fredags (12/2). Hade nationellt prov i svenska dagen innan, och effekten av att skriva 3 timmars-uppsats visar sig på min SO lärares whiteboard. I form av en "Bajsruta"! :D Fråga mig inte hur... -.-
Även dagen efter var jag så jääävla trött så träning var inte ens att tänka på... annars går det ganska bra ^^


Tittade på grabben min när han tränade, hade med mig kameran helt randomly ^^

På tal om trollet... Vi hade en underbar helg :) med lite smått kuliga bilder








Fint minne... :) ♥
Nä nu fan ska jag träna att komparera tyska adjektiv, kunna ord om det som rör konsumentekonomi och kanske planera en kick'n box lektion till skolan...
Ha det!

Kommentarer
Postat av: Daniel

jag är lycklig att jag har dig :) <3

så jävla kul vi haft det alltså :D haha, och imon är de dom 2 sist skrivna sakerna för dig igen :D träning och träffa mig ;D den där första kan vi ju bara tänka bort iaf xD

puss och kram älskling :) <3

2010-02-15 @ 18:31:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0