Abstinens! (2)

Ok, andra dagen utan kaffe, mitt huvud dunkar i armétakt och när jag kom hem från skolan kändes det som jag tröståt gårdagens muffins. Nämligen igår tvingade jag lillsyrran att baka till mig medan jag pluggade.
Sen så tappade jag upp en varmt bad - NICE!
Har hällt i mig en Panodillzap eller vad det nu heter, och återigen klunkar en kopp koffeinfritt té.
Random bild här, en fruktskål.


Det var meningen att man skulle plugga idag igen, men allvarligt. Tanken på det fick mig att vilja dö xS Och det är bara fjärde skoldagen!!!
Gymnasievalet närmar sig. Kanske jag är en estetare? Jag kan finna mig i flummet :) ♥ Praise the art...

Kommentarer
Postat av: Daniel

Haha det gillas att tvinga syrran baka till dig, om jag endå kunde tvinga min morsa att baka till mig. . .

2010-01-14 @ 19:14:15
URL: http://dannyboys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0