Abstinens!

Wohooh, dissa kaffet EN morgon och man lider av abstinens/baksmälla resten av skoldagen...
Tänkte bara ersätta kaffe med té, med tanke på att jag helt enkelt går på koffein och min sömn rubbas nog snart. Nu har jag druckit typ 3 fet-stora koppar té och en till alldeles nyss som jag hoppas att det var helt koffeinfritt ^^


Sen så vart det kickstart på skolterminen, är redan översköljd med saker som ska påbörjas, göras och bli klart.

Önska mig lycka till så ska vi se om jag lever ändå till på söndag :D

Kommentarer
Postat av: Daniel

ja nog önskar jag dig allt lycka till på läxfronten, men det är inga problem ska du se, ge läxorna den tid de behöver så ska du se att du får de gjort :)



såå... du dissar kaffe nu också... vilket te är gott nog och koffein rikt nog att kunna byta plats med kaffe? ^^

2010-01-13 @ 19:11:03
URL: http://dannyboys.blogg.se/
Postat av: Maria

Whatever te som är svart, det är koffein i sådant, inte lika mycket... men snart klarar jag mig på det lilla :) Vi har också ett koffeinfritt därhemma, men det köper morsan jämt så jag tröttnade på det och köpte eget påste ^^ det som är på bilden faktisk

2010-01-13 @ 21:45:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0