Citron=ökad förbränning?

Man har hört ett och annat om att ge kroppen en liten skjuts till att bli av med halva julskinkan på magen.
Motionera? - Taekwondon börjar på tisdag, chillaah!
Småäta mindre? - .....
Leva på vatten? - Why not? :) håller kanske i t.o.m 3 timmar!

Whatever, ingen fasta eller bantning för mig, fastän man är ju kvinna och därmed bara lite paranoid över biverkningarna från julhelgen. Jag borde dricka mycket mera rent vatten än vad jag gör nu, inte för att leva på endast det - jag torkar ut min kropp as hell (SAHARA in mah stomach!!).
Sen så har man hört att citron ska göra förbränningen av gårdagens micropizza lite effetkivare.
Varför inte testa? En sketen citron räcker till många liter sur-äckel-päckel-vatten och vattnet... är gratis :D

<---- Hälsan själv för cirkus 3.90 svenska kronor?


Btw, sprang runt i uterummet och fick syn på.. blommor... O.o

Jag är väldigt nybörjarfotograf, men inställningarna på kameran kan man i alla fall. ^^
Ha en fett slö dag, för det kommer jag att ha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0