Lördag

Som jag hoppas att ni vet så var det fredag igår, alltså Taekwondoträning! :D Det var najs att komma ut och sparka av sig skiten efter en hel vecka full av skit a.k.a "skola".
Fick även träffa denna :)

Mjao på dig! <3 x3

Bara för att jävlas tänker jag även meddela er att min lugg inte längre existerar. Mitt dunder-piller Silicia Forte har fördärvat min sikt pågrund av allt för lång lugg. Tillskott av kisel och B5 är bra för hårväxten ^^

Under ego-plåtningen upptäckte man även hur kaffeabstinens och lite smått dålig sömn sätter sig under ögonen. På det här fotot är jag helt off-make-up. Trots allt somnar jag mycket snabbare nu om kvällarna eftersom jag inte får i mig så värst mycket koffein. Det är ett fint tips!

Det här är vad jag håller på med nu och kommer olyckligtvis att hålla på med hela jävla helgen:

Just det - läxor. Fastän jag kanske upprepande gånger har hävdat att skolan är skit lägger jag ner alldeles för mycket tid på den. Jag är två VG ifrån 17 MVG i slutbetyg. Vore skitigt att ge upp nu, fastän man springer in i väggen varenda fucking gång. X-/
"Väggjävel, flytta på dig så att jag slipper krocka i dig varenda gång!"

Jag önskar eder en avslappnande och skön helg :)

Kommentarer
Postat av: Daniel

haha rawr på dig <3



TKD är niice som fan :) du och dina tillkosts tabletter... :P men det är nice, de stärker säkert håret !



om du lägger ner kaffet så dricker jag din del också, så då får du ditt dagliga behov av kaffe :) (Y) win !



hoppas du också får det bra ! :) <->/PKNS\<->

2010-01-16 @ 16:47:55
Postat av: Maria

Testa och skippa kaffet så kanske du somnar bättre :) Nää skit i det, kaffe är ju ditt liv :P

2010-01-16 @ 17:20:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0