Pessimister - be gone! O.o

Har du någon gång suttit och varit någorlunda glad över att du överlevt lektionen och hör sedan denna konversation:

S - Hur gick det på mattelektionen då?
B - Jag fattar inte riktigt, det där med hur mycket är 1000 ml och hur det blir cl osv...
S - *...lång pedagogisk förklaring följer...*

* ~ *

S - visst har ni också prov imorgon?
B - Nej, på onsdag. Tror inte att det kommer gå så bra...
S - Nähä, varför dådå?
B - Kan ju ingenting...
S - Jag tror att det kommer att gå bra!
B - Det kommer det inte.
S - Jo, då. Tror du kommer att få VG i alla fall.
B - Nej, det är för svårt...

*epic blah blah blah blah....*

Jag var inte medverkande i samtalet, men att bara lyssna på klagoskiten - WHINA på hur jävla mycket du vill men jag orkar inte höra!
Man, you give me baad energy.... dude...... o.o'
Njaee... jag trivs mycket bättre med någorlunda glada personer, det är då man är villig att lyssna och prata saker. Jag älskar verkligen att hjälpa mina vänner. Dock aldrig jämt och ständigt bara för att någon helt enkelt inte vill lägga manken till för att få ett VG tex.
Skit i det då - säger jag helt enkelt! Många av er har säkert varit med om samma sak, skriv lite random bara :)

Målade idag, varde ljus!

It sucks lite grann i vattenfärgstekniken. Men den är iaf bättre än ett arbetsprov jag failade med idag. Skulle färglägga med akvarell - vart inte fint -.-
Well well, jag slänger i denna då!

Överlev veckan för min skull <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0