Söndag!

Haft en as hell mysig helg, skönt att få komma bort från hemmet och pappersarbeterna - och ändå få något gjort! :D
Ansökningen till gymnasiet ska vara klar och inlämnad på onsdag (27 janurari). Tiden rinner ut.
Buuuet here's the state of the f*cking pictuers...!:


Typ: Egen bild
Status: Klar!!!
Färdigställd: 22 januari


Typ: Porträtt i valfri svartvit teknik (detta i vanlig blyerts)
Status: Klar
Färdigställd: Någon gång i åttan under porträttsarbetet.... o.o


Typ: Avmålat från verkligheten (Syrrans balskor :D)
Status: I färg och klar!
Färdigställd: 21 januari


Typ: "Uttryck begreppet förändring"
Status: Not rly klar...
Färdigställd: SENAST PÅ ONSDAG!

Sååå, det är detta jag kommer att syssla med idag ^^
Kommer jag in på det estetiska programmet, kan jag fortsätta göra sånt här i 3 år... :) det är en sådan tillfredställelse!

Btw, kom på ett skitrandom citat - fråga mig inte hur!
"Sex är som godis, man är alltid lite sugen, men det kan också alltid bli för mycket!" XD

Suck on it! ♥
(inte bokstavligen...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0