Måndag och sportlov

Skit najs, rly ^^ Men det finns lite saker man vill hinna med att göra..

1. Tvätta kläder
2. Bli av med slemmet i halsen... -.-
3. Göra lite skolarbete (matte, planera idrottslektion)
4. DUSCHA!
5. Göra något kul också! Kanske med grabben min.... :D

En lite tråkig sak är bara att taekwondo är inte en riskfri sport direkt :P
Knyter man inte nävarna eller har någorlunda koll på vart fingrarna tar vägen blir man som jag med en blågrön bratwurst till långfinger x3
Inte skönt, tog emot en liten spark där och nu verkar det som att den är möjligen lite stukad lr ngt...

Medan man ändå är high-tech tänkte jag få in lite roliga videos på min blogg från Youtube. Några kommer nog vara mina egna ^^ Och några andra kommer att vara som jag gillar. Ofc skriver jag vad jag äger och vad jag INTE äger tex musik, klipp och själva videon osv.

Bara för att testa slänger jag in denna ^^
*Do not own at all. Only uppload this for fun, hope you can enjoy it as much as I do.
All glory to Jeff Dunham and his great perfomance!*




En sådan där video som får en att kvida av garv bland dammråttorna :D
Enjoy!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0