Skotta snö!

Det är det man har sysslat med idag ^^ Solen skiner och kattjäveln sover på min säng, najs!

Dock även denna dag är jag fullt övertygad om att alla kvinnor på denna jord är matmissbrukare. Mer eller mindre alltså :P
Gårdagen avslutades med 2 kexchoklad, läsk och 3 varma mackor. Det kommer alltid minst 1 period i en flickas liv då man bitchar ur om man inte får sista maraboun mintkrokant (*dregel*) :-D-----*
Ganska komiskt, men bara för dom som inte är på ständig chokladjakt.

Kanske blir det film/mys kväll hos grabben. Det känns fel att eventuellt tvinga honom inskaffa chips, dip och gärna en geisha "dreamy caramel" (eller vafan det nu hette -.-')
Men hoppas att man får lite egna kosingar innan dess...

Hare bra, ät chokla'.... innan jag kommer över den >.<

Kommentarer
Postat av: Daniel

Skulle va nice om de blev av med filmkväll =) Tvinga och tvinga... de ordnar sig, med det go saker vi vill ha :)

kommer nog inte heller vara så svår övertygad att köpa godis, efter de blitt ännu en dag med snö skottning, haha. så vidare jag inte ramlar ner :P och hänger och dinglar i säkerhetsanordningen :P

2010-03-04 @ 16:32:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0