Småsjuk -.-

Woho, vakna av att både hals och näsa är igenproppade som ett välanvänt avlopp!
Inte kul att vara little-sick på lovet, speciellt inte när grabben ska sova bredvid en xD Tyckte synd om han igår...

Alldeles snart kommer jag att skaffa bankkort :D Kommer att bli skönt eftersom jag har ingen kontroll alls på mina egna pengar. Måste alltid gå via mina päron även om jag ska köpa kläder med mitt barnbidrag.
Många av er äldre personer som kanske även är föräldrar hatar mig säkert lite grann nu (:P)
Men någon gång i livet måste man få ha hand om sin egen ekonomi, även om det går rent ut sagt åt helvete den första månaden är det ändå bara en tidsfråga för dom flesta innan det händer...

Jaja, för att lugna alla inklusive mina föräldrar kommer jag att göra en budget idag! Splendid! ^^
Kom på att det är en hel del som måste betalas. Busskort, kontantkort till mobilen och så vill man ha råd att leva...

Nog med penga-snack...
Igår hade jag de bra med grabben. Vi åkte till IKEA med hans mamma för att shoppa lite. Det roliga var att det hade stängt troligtvis pågrund av taket hade rasat in... Vadå ha stängt??!!! All snö på golvet är det bästa som har hänt ungarna sen bollhavet uppfanns ^^


Men COOP är minst lika bra att handla på! Diggar daim ;)



Coca cola likaså!



Mreeeow!!
Random bild jag tog på katt-fan dagen innan ^^

Enjoy erat sportlov skolungdomar och till er vuxna enjoy eran lön ni förhoppningsvis har fått för ett par dagar sen... ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0